Chrysler wady i zalety


Kolej i nietylko

Temat: Chrysler Neon opinie itd
Witam, przymiezam sie do zakupu Chryslera Neona (97-98 rocznik). Moze ktos taki uzytkowal. Chcialbym poznac opinie: co sie psuje, ile pali, czy drogi w eksploatacji jaki jest komfort jazdy,wady,zalety itd. z...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=450285



Temat: Ile należy płacić pracownikowi?
Dobrze zarzadzana firma moze byc panstwowa (np. DB, SNCF, Vattenfal), a prywatna firma moze byc bardzo zle zarzadana (np. GM, Chrysler, Enron). Ale wez to wytlumacz wolnorynkowemu oszolomowi. To tak jak tlumaczyc katolikowi, ze rabii Jeszua nie byl idealem, ze mial i wady (przeklinanie bogu ducha winnej roslinki-fig, przemoc wobec handlarzy, brak szacunku dla matki) i zalety (krytykowal materializm propagowany tak dzis...
Źródło: sfinia.fora.pl/a/a,5164.html


Temat: niemiecka prasa o francuskim pojezdzie
... samo wad i zalet co francuzka , to sa tylko moje odczucia po jezdzie tymi autami , najbardziej komfortowy jest chrysler , nasza renia nastepna , pozniej toyota i na koncu...
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=269


Temat: Wozidełko czyli problem co wybrac skad i za ile
...przejedz sie pontiacem i chryslerem. potem sobie odpowiedz falkon, jak bys mnie zapytał jakie sa róznice w przyjemnosci jazdy G20 i B250 z 92r. to bym ci odpowiedzial bez zastanowienia, ale po przejechaniu sie trans sportem i voyagerem nie widze zbytnich róznic może inaczej Co kolega Falkon uwaza za wady i zalety tych dwóch samochodów?? jakie sa róznice , moze tak prosciej?...
Źródło: van.cnet.pl/forum/viewtopic.php?t=611


Temat: Witam wszystkich
... napoje procentowe: Heineken, Finlandia Marzenia: nie zdradzam ich... Samochód: Chrysler 300C obecnie Mazda mx-5:) Wady: leniwy Zalety: hehe dużo tego:P Nie lubię: chamstwa Uwielbiam: szybka jazda autem i jazdę bokiem Ulubiona...
Źródło: usmerfa.pl/viewtopic.php?t=1379


Temat: Alfa 147/Lancia Lybra/Chrysler Neon
Witam wszystkich. Mam pytanie do osób ktróre miały jakis kontakt z tymi autami. Interesują mnie wady tych samochodów, jak i zalety. Przymierzam się do zmiany z Forda Fusiona właśnie na któregoś...
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=16646


Temat: zimny-nierówny
osadza sie na alufegach i wade - czasami popiskuja. -- Cien bylo PF 125p 1.5 VW Golf L mk1 1.5D VW Passat 1.6 auto Chrysler LeBaron GTS 2.2 turbo auto Seat...
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=8912


Temat: samochod rodziny wielodzietnej
... się jechać. Oczywiście Renówka ma też wady - jak to Renówka skrzypi, elektryka lubi sfiksować, niektóre części są trudne do zdobycia poza ASO itp itd. No i oczywiście "prowadzenie się" VANów......
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=51348


Temat: Gigantyczny samochód rodzinny do 100kzł
z jakimiś silnikami np. Mitsubishi, wtedy to zupełnie inny samochód i łatwiejsza dpostepnośc cześci, zreszta teraz raczej nie ma takich problemow warto poszukac jakiegoś forum Chryslera i tam popytac:) A jak ... JAK grand voyager cenowo stać JAK grand voyager jedyną wadą grand voyagera jest to, że on jest JAK grand voyager :P niech go bierze i po kłopocie.... co to znaczy 'nie lubi amerykańców'? jechal nim? nie lubić to można obiadu u teściowej! auto jak auto... spelnia wszystkie oczekiwania poza tylko jedną wadą : jest z usa. ale ja i tak myślę, że ... w austrii? Obojętnie gdzie go robią, jest wykonany w środku w ten sam sposób - z tandetnych plastików, przyprawiających o odruch wymiotny. Tydzień temu siedziałem w nim w salonie Chryslera to wiem akurat jak się w nim czuję ja i mój znajomy. Poza tym spełnia wszystkie wymagania. Ma nawet parę układów od Merola - i to jest zaleta Chryslerów produkowanych w Europie. ... nie istnieje samochód "wystarczająco" konkurencyjny dla Chryslera Grand Voyager. Będziemy się jeszcze przyglądać Toyocie Previi, Renault Grand Espace i Fordowi Galaxy. Dzięki wszystkim.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=338325


Temat: NOWE HEMI 6,6 i 7 !!! BĘDZIE KOSMOS :)
“331 HEMI”. Chrysler kontynuował produkcję silników HEMI. Powstawały kolejno silniki o pojemności 5,8 litra (354 cale³) w 1956 roku, 6,4 litra (392 cale³) w 1957 roku, 7 litrów (426 cale³) w ... od “zwykłego” silnika to półsferyczna komora spalania. Zalety: dzięki zastosowaniu większych zaworów ułatwiony jest przepływ gazów silniki HEMI mają mniejszą komorę spalania, która redukuje utratę energii oraz skraca drogę płomienia podczas spalania wysoka moc przy stosunkowo niedużym zużyciu paliwa niski poziom emisji spalin Wady: ze względu na kształt komory spalania, można w niej umieścić jedynie dwa zawory Teraźniejszość Obecnie silniki HEMI są montowane głównie w Dodge'ach, Chrysler'ach oraz Jeep'ach. Silnik 5,7 HEMI V8 napędza między innymi takie samochody jak: Chrysler 300 Dodge Charger Dodge Durango Jeep Grand Cherokee Silnik 6,1 HEMI montowany jest między innymi w samochodach takich jak: Chrysler 300C SRT8 Dodge Magnum SRT8 Jeep Grand Cherokee SRT8 CO myslicie będzie lepiej ogólnie
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=27307


Temat: CB Radio proszę o radę..
magnes. Wa-27 to w kategorii anten tzw produkt kultowy. Coś jak 4.0-R6 wśród silników Chryslera, jak Nikon F-4 w kategorii klasycznych lustrzanek, jak AK-47 w branży militarnej oraz jak Landi Renzo...
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=36717


Temat: Intercooler i nowy układ dolotowy
jest całkowicie wykonana z aluminium, bardzo solidna i zapewniającą duży przepływ konstrukcja. Występują w różnych wymiarach np.(700x400 Chrysler, 700x200 Opel i innych) i dzięki aluminiowym boczkom przeróbka nie nastręcza problemów. Obie ... buczenie) w zakresie 2000/2200 obrotów, ale to raczej zaleta niż wada, w końcu to rasowane auto…i po jakimś czasie zaczyna to obojętnieć. Myślę że zdjęcia z montażu wyjaśnia wam resztę. Ja...
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4778